SENİ SEVMEK DELİLİKTİ…

Yayınlandı: 16 Ekim 2010 / Şiir

SENİ SEVMEK DELİLİKTİ…

Azat et artık tutuklu hallerimin,

Yosunlaşan hücrelerini

Beni tragedyaların maviliğine sal,

Kırık kanatlarımla,

Can pıhtısına gebe düşler kuruyorum hayalinde,

Ayarsız akranımla

Boynumda künye gibi taşıdığım,

Bir intihar güncesi taşıyorum

Zamanın silueti üzerimde çekilmeyen

Gölgeler bırakıyor..

Gövdemde uzantısı sana dayanan,

Zincirli halkalarla tutunuyorum.

En uzak meridyenden,

Göz kırpıyorum paraleline

Bütün renkleri siyahtır doğanın,

Sensizliğinde

Ölümün rengi aynalara yansır yokluğunda

Resminin olduğu yerde saklıyorum seni

 

Sen üzülme,

Yeter ki sen üzülme,

Seni içinden silecek hücreyi, kangren diye alırım

Yarı yolda bırakacak kalbi

akbabaların kirli gagalarına bırakırım gülüm.

Seni unutmak tanrıya isyandır,canım

Bil ki ben sana şah damarından bile yakınım

 

Şimdi çöl ortasında ki bir serap çılgınlığına

Uyak düşüyor gözlerim.

Gel.

Ne olur gel.

Tanrı;nın kutsal saydığı tüm kitaplar üstüne

Seviyorum seni

Gel

Yine bir ezan sesinde bekleyeceğim seni

Çoban yıldızı veda etmeden ayın şavkına,

Gel

Yakamozlar saklanmadan denizin dibinde

İçindeki yarını bana taşıyarak,

Gel

Seni sevmek bayrağa diyetsiz kandır gülüm

Ve ben seni kanım pahasına seviyorum

Canım;seni seviyorum seni

Seviyorum seni..

Seni..

 

Yorum bırakın